خرید شارژ ،بسته اینترنت ،پرداخت قبض

خرید شارژ ،بسته اینترنت ،پرداخت قبض

خرید شارژ بسته اینترنت، پرداخت قبض charge.tcier.ir کامپیوتر ایران دارای 2ستاره نماد الکترونیکی و 2 نماد الکترونیکی در بانک ملت و سایر بانک ها و امن ترین سایت کامپیوتر ایران توجه :فرمت فایلzip میباشد وتا حد ممکن با سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ دانلود واز حالت فشرده خارج نمایید ممکن است با گوشی نتوانید دانلود و یا از زیپ خارج نمایید

نظرسنجی سایت

دوستان چه برنامه ها یی برای شما دوستان عزیزان لازم است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 84
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 64932

دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox(نسخهی اصلی


دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox(نسخهی اصلی

 

دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox

فارسی ، انگلیسی و پرتابل

 

برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox فایرفاکس را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


مبلغ واقعی 4,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 412

ایران-اذربایجان غربی- ارومیه- تفرجگاه بند- ادرس تلگرام computeriran2@

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به (کامپیوتر ایران) می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما