خرید شارژ ،بسته اینترنت ،پرداخت قبض

خرید شارژ ،بسته اینترنت ،پرداخت قبض

خرید شارژ بسته اینترنت، پرداخت قبض charge.tcier.ir کامپیوتر ایران دارای 2ستاره نماد الکترونیکی و 2 نماد الکترونیکی در بانک ملت و سایر بانک ها و امن ترین سایت کامپیوتر ایران توجه :فرمت فایلzip میباشد وتا حد ممکن با سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ دانلود واز حالت فشرده خارج نمایید ممکن است با گوشی نتوانید دانلود و یا از زیپ خارج نمایید

نظرسنجی سایت

دوستان چه برنامه ها یی برای شما دوستان عزیزان لازم است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 64929

برنامه ای که می توانید عکس های خانوادگی خود را به راحتی به شکل اسلاید و یا فیلم در آورید(نسخهی اصلی)


برنامه ای که می توانید عکس های خانوادگی خود را به راحتی به شکل اسلاید و یا فیلم در آورید(نسخهی اصلی)


نرم افزار 
 
 
 

 برنامه ای که می توانید عکس های خانوادگی خود را به راحتی به شکل اسلاید و یا فیلم در آورید و روی این عکس ها افکت های بسیار زیبا و متنوع قرار دهید. البته در نسخه ی جدید این نرم افزار افکت های گوناگون و جدیدی در برنامه قرار داده شده است.
شما می توانید روی تصاویر خود هر آهنگی را که دوست دارید و احساس می کنید به فضای عکس هایتان می خورد بچسبانید و در نهایت از دیدن آن لذت ببرید.
علاوه بر عکس ها می توانید فیلم های خود را نیز در کنار هم قرار دهید و همچنین آنها را ویرایش نمایید.
مووی میکر در ویندوز ایکس پی (XP) به پیش فرض روی سیستم عامل موجود بود اما در ویندوز ۷ و ویندوز ۸ این نرم افزار وجود ندارد و باید آن را دانلود و نصب نمایید.

توانایی ها و مزیت های نرم افزار 
– با مووی میکر می توانید به آسانی عکس ها و فیلم های خود را انتخاب و ساماندهی نمایید و آنها را به فیلمی جدید تبدیل نمایید.
– با این نرم افزا می توانید به فیلم ها و عکس های خود متن ، افکت های گوناگون و … بیافزایید و کارهای دلخواه خود را در آن اعمال نمایید.
– با استفاده از فیلم خود را در سایت خود ، یوتیوب ، فیس بوک ، ویندوز لایو ، اسکای درایو و بسیاری جاهای دیگر به اشتراگ بگذارید. درست با استفاده از .
-در نسخه های قبلی برای گذاشتن آهنگ ، حتما باید از فرمت WAV استفاده می کردید ولی در این نسخه ی جدید علاوه بر WAV فرمت MP3 نیز پشتیبانی می شود.

 

...( نسخه ی اصلی نرم افزار)...

 

حجم فایل 18مگابایت


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 583

ایران-اذربایجان غربی- ارومیه- تفرجگاه بند- ادرس تلگرام computeriran2@

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به (کامپیوتر ایران) می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما